Post by kalumbpitidow on Feb 6, 2022 6:24:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer alle ▞▞▞
▞▞▞ Sky Wars for Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Goat Simulator Simulācijas spēles ebbw
Sky Wars for Blockman Go Seiklusmängud ymt
Det er ok, antar jeg, men én ting er at den må slutte å SLUTE LAGGING
Dette er egentlig ikke utmerket fordi det ikke er som det ekte minecraft, og jeg har allerede minecraft beta ikke pocket edition, så jeg vil gi det en 4 atar
ggm
Gucci spill
DETTE ER SÅ VANSKELIG AT JEG IKKE HAR DIAMANT, MEN JEG HAR MYNTER UTEN DIAMANTER JEG KAN IKKE GJØRE
Det er veldig bra jeg elsker det jeg vil ikke si at det er det beste spillet noensinne, men jeg liker hvordan du kan skyte ildballer og kule rustninger jeg elsker dette spillet det er bedre enn bed wars det er veldig gøy for godt for 2 spillere det er så kult og fint fortsett med det gode arbeidet jeg liker dette spillet 😍🤩😁
Jeg elsker den, men jeg liker ikke sangen, kan du endre den til bed wars-sangen
jeg skriver 2 stjerner fordi DETTE ER SÅ BUG!!!!! Hvis jeg er på serveren, bare oppdater og rygg meg tilbake i lobbyen, vær så snill, gi dette en ny oppdatering
Det er ehh, men det er fortsatt sky wars som blockman sa først, jeg trodde det var en modd for den ekte mcpe, men da jeg lastet det ned, var det et spill og jeg spilte det, men jeg slettet det fordi jeg kjedet meg, fortsatt et flott spill og det er laggy på bed wars også, så pass på at amd jeg laster ned dem min telefon er av nedlastingen vil avbryte uten grunn i det hele tatt.
Jeg skulle ønske jeg kunne gi dette 0/10 fordi 1 av alle det er ingen butikk 2 hvordan sette rustning og du la ikke til instruksjoner for å spille dette spillet 3 du legger til flere freaking bugs som er KIDDING FIX the damn bugs mann
Det er owsum men match veldig lang
Jeg klarer ikke engang å laste inn spillet og når det er et tillegg. Og det står at lukker det ikke engang tett, og ja, det tar mye av dataene mine og det forteller meg om bildene mine jeg forventer, men det tar fortsatt mye data. at jeg av en eller annen merkelig grunn har noen bilder av barna mine og de var borte
Dette spillet er så fantastisk, men legg mlw-blokker i brystet
Jeg hater denne appen
Det er greit. Men du har tosliw bridge og dets forferdelige spill for cubecraft minecraft bedre mot himmelen
Så jeg installerer dette spillet, og i motsetning til det andre blockman-spillet spør det ikke om og om igjen om å installere, så jeg kommer inn, jeg logger på og klikker på spill og legger meg på annonsen, så jeg fullfører annonsen og klikker på spill, setter meg på annonsen igjen og igjen fikk aldri engang spille 👎👎👎
bra spill blokk mann gå, men du trenger å oppdatere denne endringen hans grafikk ok som bed wars du vet
Jeg liker spillet veldig godt, men det glitter noen ganger, og det fortsetter å åpne seg av en eller annen grunn
Det er et bra spill og alt, men hva om du legger til tnt run, det vil gjøre spillet mye kulere for meg
kan du lage et spill som bare er for å overleve, og det er ikke det hunger-spillet du har laget, det er et spill hvor dere kan gruve sammen og spise og overleve, vennligst lag det hvis du leser dette takk.
... BlockmanGo Egg Wars, BlockmanGo weapon, BlockmanGo Hide and Seek, BlockmanGo New Games, BlockmanGo Wtf moments, Blockman GO Blockman
Sky Wars for Blockman Go ผจญภัย hztm
det suger. himmelkriger, sengekriger og eggekriger, Blackman går rett og slett ut. det fortsetter å sparke meg ut og folk vil ikke fikse det. ikke få denne appen!!!😝
Ja, jeg vil spille med vennene mine og min bror og søster multiplayer jeg vil gi deg 2 stjerner, men bed war er supergøy jeg gir bed wars 5 stjerner 😍😔
Det var gøy, men jeg fortsetter å falle av etterslepet ville få meg til å falle av de trenger mindre etterslep
空島戰爭-方块模组 冒險 cryi
dette suger. Det tar evigheter å laste og laste ned. det feiler også mye
Dette spillet er FANTASTISK! Kontrollene er flotte, det er ikke voldelig, det er familievennlig, det er SÅ GØY, og ja, det er bare det beste spillet i verden!
Bra spill fint spill, men problemlogg og jeg kan ikke berøre skjermen
jeg er i mincraft
Sky Wars for Blockman Go Macəra jkt
Bra, men kan du gjøre det lavere mb?
Dette er søppel. Spillet sa at jeg jukset når jeg ikke gjorde noe. Jeg holder dette på én stjerne
Jeg ville gjort 0, men jeg kan ikke. Det er ganske vanskelig å flytte og du kan ikke engang lage, og når jeg får ved kan jeg ikke gjøre det om til planker, og når du dør, liker du å dø og det er over, jeg liker ikke dette spillet i det hele tatt
Spillet er......um det er greit, men der jeg velger himmelkriger fortsetter jeg å falle😡. Men den flotte uansett, det er derfor jeg ga den fire stjerner. Hei alle sammen, jeg glemte å fortelle dere noe snart. Jeg skal lage et spill som heter Miraculous Roblox! Ha det! Ha det!
Sky Wars for Blockman Go Avontuur beyu
Hei, jeg skal nå hvordan jeg spiller dette spillet?? kan du si det til meg?? , jeg vil lenge se etter dette spillet, men hvordan?😢😔😭.
fantastisk det er kjempebra som gratis Minecraft med servere ong det er utrolig jeg elsker det, men det er en feil der du kan ødelegge glasset under deg i himmelkrigene og få et gratis forsprang xD
tok hele natten å installere, den fortalte meg at den hadde tilgang til bildene mine og alle dataene mine, så jeg kunne ikke engang komme inn i et spill fordi hver gang jeg klikket på spillknappen, ville det bare åpne en annen annonse. etter at annonsen var ferdig, tok den meg bare tilbake til den første skjermen! avinstallerer, installer aldri.
Dette spillet er flott, men det er ingen rangering og det er veldig laggy
hvordan kan jeg lage en konto vennligst hjelp meg
Sky Wars for Blockman Go Macəra jkt
👎👎👎da jeg prøvde å spille spillet (for andre gang) etter å ha spilt 1 av mine andre spill fortalte det meg at 2 logger på kontoen min. Jeg skrev inn riktig navn, men det sto "kallenavnet finnes allerede." Jeg fant på et annet navn, men det sa "kallenavn finnes ikke". VENNLIGST UTVIKLER LØS PROBLEMET MITT! 😣😢😟😳😵😶😝😭😭😭😭😭😭😓😓😓😓
Det er bra, men for meg er det vanskelig å få fart på broen
NB Cleese fleece tv var g db g GB vs ever g d g egg de g ca g han fjfcrvdh c jf gjev. U jf fgj Db c fx